Eckart Runge - was dertig jaar lang cellist van het Artemis Quartet. kwartet, waarmee hij over de hele wereld concerten gaf. karakteristiek profiel door alle instrumentaties heen. De albums van het ensemble, waaronder de Beethoven opname, hebben de Diapason d'Or, de Grammophone Award en vier keer de Grammophone Award en vier keer met de ECH0-Klassik. 2019 Eckart Runge besloot zijn eigen artistieke weg te gaan en zich te zich te wijden aan zijn eigen artistieke projecten. Zijn solistische debuutalbum, de eerste opname van het jazzy Celloconcert op. 85 van Nikolai Kapustin en het 1e Celloconcert van Alfred Schnittke met de Rundfunk-Sinfonieorchester Berlin werd bekroond met de 'Jahrespreis der German Record Critics' Award' in 2021. Bij BASF Ludwigshafen en de Philharmonic Society of Bremen zal Eckart Runge een en de Philharmonic Society Bremen, zal Eckart Runge diverse programma's presenteren en cureren en diverse programma's cureren. Als professor aan de Universiteit voor de Kunsten en aan de Kapel van de Koningin Elisabeth in Brussel, geeft hij zijn zijn ervaring sinds 2005. Eckart Runge bespeelt een zeldzame cello gemaakt door de gebroeders Hieronymus en Antonio Amati in Cremona in 1595. aan hem uitgeleend door Merito String Instrument Trust Wenen. aan hem ter beschikking gesteld.
Jacques Ammon - Piano
In Santiago de Chile als kind van Duits-Chileense ouders, Jacques Ammon Jacques Ammon maakte in 1989 al naam als 1e prijswinnaar van het Internationale International Claudio Arrau Piano Competition. Naast zijn duo met Eckart Runge speelt hij regelmatig met violist Daniel Hope. Deze samenwerking heeft geresulteerd in verschillende albums op het Deutsche Grammophon label. Sinds 2015 is Jacques Ammon professor piano aan de Felix Mendelssohn - Bartholdy Academie voor Muziek en Bartholdy in Leipzig.
Het team - Alexander Neander & Wolfram von Bodecker & Lionel Ménard leerden elkaar kennen tijdens hun driejarige studie aan de "Ecole Marcel Marceau" in Parijs. Gedurende meer dan 10 jaar werkten ze in de Compagnie Marcel Marceau en begeleidden hem op zijn internationale tournees tot zijn zijn internationale tournees tot de laatste val van het doek.
Ze richtten hun hun eigen theater in 1996, dat prompt de publieksprijs van Berlijn won voor "SILENCE", hun eerste productie. Hun eerste productie won prompt de Berlijnse publieksprijs. Objectentheater, en magie worden zorgvuldig verwerkt in de volgende producties en bepalen steeds meer en bepalen steeds meer de theatrale sfeer van hun stukken. sfeer van haar stukken. Een van de inspiratiebronnen voor Neander en von Bodecker is muziek. muziek. In 1999 creëerden zij samen met het GewandhausOktett Leipzig hun eerste visuele concert. hun eerste visuele concert: "Concert visuel en Françaix". Jean Françaix' werken leken virtueel gemaakt voor een fantasierijke muzikale muzikale reis, die een enthousiast publiek trok in het Gewandhaus in Leipzig en in de Semperoper Dresden.
De muziekwereld wordt haar muzikale visuele creaties, en verdere concerten met het Stuttgart verdere concerten met het Stuttgart Chamber Orchestra, het Arditti Arditti Quartet London en het Noordwest Duits Filharmonisch Orkest. Als artistiek adviseur en directeur sinds 2000, heeft directeur Lionel Ménard een belangrijke rol gespeeld in de creatieve
In samenwerking met het Konzerthaus Berlin creëerden zij het Konzerthaus Berlin, creëerden zij in 2005 "Bonjour, Monsieur Satie". componist Erik Satie, dat gedurende 6 jaar op het repertoire stond voor een uitverkocht publiek. Met de componist Martin Matalon en het Ensemble Lucilin werd in 2007 "Tulles en zijn schaduw" gecreëerd. In februari 2011 vierde het kinderconcert "La Famille Don Quichotte" zijn première in de Luxemburgse Philharmonie en is momenteel op tournee in de concertzalen van de de concertzalen van de European Concert Hall Organisation. In hun projecten doen zij de zeldzame kunst van de pantomime op het hoogste niveau en de mime op het hoogste niveau en dragen ze de artistieke erfenis van hun meester Marcel Marceau naar een nieuw tijdperk.